Quote of the week #18

De laatste week van de meivakantie is officieel afgelopen, maar over 9 weken is het alweer zomervakantie! It's a good week to have a good week.:

Maandag ben ik met een vriendin meegegaan naar een psycholoog. Dit was een kennismakingsgesprek  en dat is mij vrij goed bevallen. Maar eenmaal thuis dachten mensen daar heel anders over, helaas. Dinsdag zat ik om 10 uur in de bus onderweg naar avonturenpark Hellendoorn geweest met een vriend. Dat was echt een hele leuke, gekke dag. Woensdag ben ik als enigste meisje met 3 jongens op pad gegaan in Amsterdam en Schiphol. Daar hebben we een vriendin opgehaald die terug kwam uit Turkije. Donderdag ben ik ook heel de dag weggeweest. Dit keer gingen we naar Corpus en Katwijk aan Zee met de familie. Was heel lekker weer en ik heb genoten. ’s avonds ging ik met een paar vrienden nog naar het cafe, drankjes doen en lekker dansen. Vrijdag was het een chille dag en heb ik niks gedaan. Zaterdag moest ik voor het eerst werken bij ‘m nieuwe werk. Ik werk namelijk nu bij de Emté achter de slagerij/ vleeswaren. Ik heb lekker een half dagje gewerkt en kreeg goeie feedback. Yess! ‘S avonds gingen we bij een vriend chillen op zolder en rond het kampvuur. Zondag was het Moederdag en daarbij hoort een rondje alle oma’s langsgaan.

Een drukke maar leuke week was week 18. Ik kijk met een glimlach terug om deze week.

Bedankt voor het lezen en tot volgende week!

Liefs,

Michelle

3 gedachtes over “Quote of the week #18

Plaats een reactie